Reklamacje i gwarancja
REKLAMACJE
Reklamacje dotyczące wad i uszkodzeń transportowych towaru prosimy składać wyłącznie w formie pisemnej na adres mailowy: reklamacje@tonsilproducent.pl
1. W przypadku uszkodzenia produktu prosimy o kontakt mailowy na adres: reklamacje@tonsilproducent.pl . Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych w wyniku transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Szkody". Protokół prosimy zeskanować i przesłać razem ze zgłoszeniem reklamacyjnym.
2. Obsługa gwarancyjna odbywa się w następującym trybie:
- urządzenia elektroniczne i głośniki montażowe - klient wysyła na swój koszt do reklamacji
- kolumny głośnikowe Tonsil - system door-to-door
3. W razie reklamacji produkt powinien być przesłany do serwisu w oryginalnym opakowaniu lub innym właściwie go zabezpieczającym.
W przypadku braku opakowania firma nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku transportu.
4.Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przedstawienie prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu. Dodatkowo prosimy o wypełnienie i dołączenie do przesyłki Karty zgłoszenia reklamacyjnego:
http://skleptonsil.pl/img/karta_reklamacji.pdf
5. Nieuzasadnione reklamacje będą obciążały klienta kosztami przesyłki.
GWARANCJA
1. Producent zapewnia użytkownika o dobrej jakości sprzętu oferowanego w naszym sklepie.
2. Oferowane produkty są objęte gwarancją na okres:
- urządzenia elektroniczne - 24 miesiące
- głośniki montażowe - 36 miesięcy
- kolumny głośnikowe Tonsil 60 miesięcy
3. Wady oraz uszkodzenia prosimy zgłaszać mailowo.
4. Sposób naprawy ustala gwarant.
5. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych z winy użytkownika, wskutek niewłaściwej eksploatacji oraz uszkodzeń mechanicznych.
6. Samodzielne dokonywanie dokonywanie napraw lub dokonywanie napraw przez osoby nieupoważnione oraz jakiekolwiek próby ingerencji wewnątrz produktu powodują utratę uprawnień z tytułu gwarancji.
7. Gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
8. Sklep zastrzega sobie możliwość zmiany warunków gwarancji. Nowe warunki gwarancji nie będą działały wstecz.