• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • zmień

Język:

Waluta:

FAQ Regeneracja

Zanim do nas zadzwonisz, przeczytaj najczęściej zadawane pytania:

1. Czy ceny regeneracji są aktualne?
Ceny są aktualne na stan z dnia 01.01.2019r.

2. Co zawiera się w cenie regeneracji?
W cenie regeneracji są zawarte ceny podzespołów potrzebnych do przeprowadzenia regeneracji oraz koszty naprawy.

3. Czy głośniki/kolumny można dostarczyć osobiście do siedziby firmy Tonsil?
Tak można osobiście je dostarczyć w godzinach pracy firmy, tj. od poniedziałku do piątku 8.00 – 16.00

4. Czy wysyłka firmą kurierska DPD jest jedyną opcją i jaki jest koszt takiej usługi?
Klient może wysłać głośniki do nas każdą dostępną na polskim rynku firmą kurierska lub pocztową. My nie nalegamy, żeby było to DPD. Z tą firma mamy podpisaną umowę na usługi kurierskie w cenie 22 złotych w jedną stronę. Czyli jeżeli klient zamówi usługę wysyłki głośników do Nas i następnie my wyślemy zrobione głośniki do klienta to koszt takiej usługi wynosi łącznie 44 złote.

5. Jak długo trwa usługa regeneracji?
Czas wykonywania regeneracji trwa około 14 dni roboczych, który może być krótszy lub tez dłuższy z uwagi na różne czynniki (duża ilość zleceń regeneracyjnych, okres urlopowy, itp.). Zawsze staramy się dotrzymać powyższego terminu.

6. Co należy załączyć do przesyłki z głośnikami do regeneracji?
Do przesyłki należy załączyć kartę zgłoszenia głośników do regeneracji http://skleptonsil.pl/img/karta-reg.pdf

7. Czy fakt przesyłania głośników/kolumn do regeneracji należy zgłaszać telefonicznie?

Nie ma potrzeby dzwonić do serwisantów z informacja o wysyłaniu głośników do regeneracji.

8. Co należy załączyć do przesyłki reklamacyjnej?
Do przesyłki należy załączyć kartę zgłoszenia reklamacyjnego http://skleptonsil.pl/img/karta_reklamacji.pdf wraz z kserokopią dowodu zakupu oraz kartą gwarancyjną urządzenia.

9. Co należy zrobić, gdy zakupiony towar został uszkodzony w transporcie?
Należy w pierwszej kolejności spisać z kurierem protokół szkody, gdzie należy dopilnować szczególnie pozycji o uszkodzeniu opakowania oraz czy elementy zabezpieczające wewnątrz paczki zostały uszkodzone. Następnie fakt taki należy zgłosić mailowo na adres poczty elektronicznej reklamacje@tonsilproducent.pl, lub serwis@tonsilproducent.pl przesyłając opis zaistniałej sytuacji oraz skany powyższego protokołu, dowodu zakupu oraz karty gwarancyjnej.

10. Czy firma Tonsil wymienia tylko górne piankowe zawieszenia?
Nie. Regeneracja polega na wymianie wszystkich „miękkich” elementów głośnika (zawieszenie piankowe, membrana, resor, cewka, krążek ochronny)

Kontakt z działem regeneracji:

Grzegorz Matuszak

tel. 513 431 028

Grzegorz Andrzejewski

tel. 509 631 799

E-mail:

serwis@tonsilproducent.pl

Szybki kontakt

Zadzwoń: 500-273-693


Napisz: biuro@skleptonsil.pl
PRODUCENCI
NEWSLETTER

Tonsil, Głośniki montażowe, Kolumny głośnikowe, Zestawy kina domowego, Wkładki teletechniczne, Głośniki tubowe, Technika 100V, Regeneracja głośników.