Język:

Waluta:

FAQ Regeneracja

Zanim do nas zadzwonisz, przeczytaj najczęściej zadawane pytania:

1. Czy regenerujecie głośniki producentów innych niż Tonsil
Nie. Oferta regeneracji dotyczy tylko produktów Tonsil

2. Czy ceny regeneracji są aktualne?
Ceny są aktualne na stan z dnia 11.02.2020r.

3. Co zawiera się w cenie regeneracji?
W cenie regeneracji są zawarte ceny podzespołów potrzebnych do przeprowadzenia regeneracji oraz koszty naprawy.

4. Czy głośniki/kolumny można dostarczyć osobiście do siedziby firmy Tonsil?
Tak można osobiście je dostarczyć w godzinach pracy firmy, tj. od poniedziałku do piątku 8.00 – 16.00

5. Jak długo trwa usługa regeneracji?
Czas wykonywania regeneracji trwa około 14 dni roboczych, który może być krótszy lub tez dłuższy z uwagi na różne czynniki (duża ilość zleceń regeneracyjnych, okres urlopowy, itp.). Zawsze staramy się dotrzymać powyższego terminu.

6. Co należy załączyć do przesyłki z głośnikami do regeneracji?
Do przesyłki należy załączyć kartę zgłoszenia głośników do regeneracji http://skleptonsil.pl/img/karta-reg.pdf

7. Czy fakt przesyłania głośników/kolumn do regeneracji należy zgłaszać telefonicznie?

Nie ma potrzeby dzwonić do serwisantów z informacja o wysyłaniu głośników do regeneracji.

8. Co należy załączyć do przesyłki reklamacyjnej?
Do przesyłki należy załączyć kartę zgłoszenia reklamacyjnego http://skleptonsil.pl/img/karta_reklamacji.pdf wraz z kserokopią dowodu zakupu oraz kartą gwarancyjną urządzenia.

9. Co należy zrobić, gdy zakupiony towar został uszkodzony w transporcie?
Należy w pierwszej kolejności spisać z kurierem protokół szkody, gdzie należy dopilnować szczególnie pozycji o uszkodzeniu opakowania oraz czy elementy zabezpieczające wewnątrz paczki zostały uszkodzone. Następnie fakt taki należy zgłosić mailowo na adres poczty elektronicznej reklamacje@tonsilproducent.pl, lub serwis@tonsilproducent.pl przesyłając opis zaistniałej sytuacji oraz skany powyższego protokołu, dowodu zakupu oraz karty gwarancyjnej.

10. Czy firma Tonsil wymienia tylko górne piankowe zawieszenia?
Nie. Regeneracja polega na wymianie wszystkich „miękkich” elementów głośnika (zawieszenie piankowe, membrana, resor, cewka, krążek ochronny)

Kontakt z działem regeneracji:

Wojciech Janiak

tel. 797 891 976


(pon. - pt.: 08:00 - 16:00)

E-mail:

serwis@tonsilproducent.pl

Szybki kontakt

Zadzwoń: 500-273-693


Napisz: biuro@skleptonsil.pl
PRODUCENCI
NEWSLETTER

Tonsil, Głośniki montażowe, Kolumny głośnikowe, Zestawy kina domowego, Wkładki teletechniczne, Głośniki tubowe, Technika 100V, Regeneracja głośników.