• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • zmień

Język:

Waluta:

Koszyk

FAQ Regeneracja

Zanim do nas zadzwonisz, przeczytaj najczęściej zadawane pytania:

1. Czy regenerujecie głośniki producentów innych niż Tonsil
Nie. Oferta regeneracji dotyczy tylko produktów Tonsil

2. Czy ceny regeneracji są aktualne?
Ceny są aktualne na stan z dnia 11.02.2020r.

3. Co zawiera się w cenie regeneracji?
W cenie regeneracji są zawarte ceny podzespołów potrzebnych do przeprowadzenia regeneracji oraz koszty naprawy.

4. Czy głośniki/kolumny można dostarczyć osobiście do siedziby firmy Tonsil?
Tak można osobiście je dostarczyć w godzinach pracy firmy, tj. od poniedziałku do piątku 8.00 – 16.00

5. Jak długo trwa usługa regeneracji?
Czas wykonywania regeneracji trwa około 14 dni roboczych, który może być krótszy lub tez dłuższy z uwagi na różne czynniki (duża ilość zleceń regeneracyjnych, okres urlopowy, itp.). Zawsze staramy się dotrzymać powyższego terminu.

6. Co należy załączyć do przesyłki z głośnikami do regeneracji?
Do przesyłki należy załączyć kartę zgłoszenia głośników do regeneracji http://skleptonsil.pl/img/karta-reg.pdf

7. Czy fakt przesyłania głośników do regeneracji należy zgłaszać telefonicznie?

Nie ma potrzeby dzwonić do serwisantów z informacja o wysyłaniu głośników do regeneracji.

8. Co należy załączyć do przesyłki reklamacyjnej?
Do przesyłki należy załączyć kartę zgłoszenia reklamacyjnego http://skleptonsil.pl/img/karta_reklamacji.pdf wraz z kserokopią dowodu zakupu oraz kartą gwarancyjną urządzenia.

9. Co należy zrobić, gdy zakupiony towar został uszkodzony w transporcie?
Należy w pierwszej kolejności spisać z kurierem protokół szkody, gdzie należy dopilnować szczególnie pozycji o uszkodzeniu opakowania oraz czy elementy zabezpieczające wewnątrz paczki zostały uszkodzone. Następnie fakt taki należy zgłosić mailowo na adres poczty elektronicznej reklamacje@tonsilproducent.pl, lub serwis@tonsilproducent.pl przesyłając opis zaistniałej sytuacji oraz skany powyższego protokołu, dowodu zakupu oraz karty gwarancyjnej.

10. Czy firma Tonsil wymienia tylko górne piankowe zawieszenia?
Nie. Regeneracja polega na wymianie wszystkich „miękkich” elementów głośnika (zawieszenie piankowe, membrana, resor, cewka, krążek ochronny)


11. Ile mam czasu na odbiór głośników/kolumn po regeneracji?
Czas na odbiór sprzętu w ramach regeneracji to 30 dni. Po tym czasie zostają naliczone dzienne koszta za przechowywanie pozostawionego sprzętu w ramach magazynowania do łącznie 90 dni od daty informacji o ukończeniu usługi. Opłata to 10PLN za dzień od sztuki. Po tym czasie jeżeli sprzęt nie zostaje odebrany jest uznany za porzucony i mamy prawo na jego utylizacje.

Nieodebranie sprzętu w terminie jest wolą wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony – art. 180 kc w związku z art. 60 kc.

 

Kontakt z działem regeneracji:

Łukasz Biernaczyk


(pon. - pt.: 08:00 - 16:00)

E-mail:

serwis@tonsilproducent.pl