• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Zwroty i reklamacje

REKLAMACJA PRODUKTU

 

Reklamacja z tytułu rękojmi.

  1. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie podlegają rękojmi za wady fizyczne i prawne, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r.

  2. Reklamacje z tytułu rękojmi można składać za pośrednictwem formularza on-line dostępnego tutaj lub mailowo na adres: serwis@tonsilproducent.pl. Dla sprawnej obsługi rekomendujemy skorzystanie z formularza online.

  3. Po wypełnieniu formularza prosimy o zaczekanie na kontakt z serwisu przed wysyłką reklamowanego Produktu.

  4. Zastrzegamy sobie prawo do udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania.

  5. Zgłoszenia reklamacyjne przesyłane za pośrednictwem wiadomości SMS nie będą rozpatrywane.

  6. Brak odpowiedzi Sprzedawcy w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego jest równoznaczny z uznaniem reklamacji.

  7. W przypadku uzasadnionej reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i ewentualnej wymiany Produktu na wolny od wad.

 

Reklamacja z tytułu gwarancji.

  1. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

  2. Okres gwarancji różni się w zależności od Produktu, wynosi od 12 do 120 miesięcy i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta.

  3. Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest karta gwarancyjna lub dowód zakupu.

  4. Gwarancja nie wyłącza uprawnień Konsumenta oraz podmiotów, o których mowa w § 10 Regulaminu, wynikających z rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, określonych w Kodeksie cywilnym.

  5. Reklamacje należy składać za pośrednictwem formularza on-line dostępnego tutaj. Po wypełnieniu formularza prosimy o zaczekanie na kontakt z serwisu przed wysyłką reklamowanego Produktu.

  6. Zastrzegamy sobie prawo do udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania.

  7. Zgłoszenia reklamacyjne przesyłane za pośrednictwem wiadomości SMS nie będą rozpatrywane.

  8. Samodzielne naprawy, modyfikacje, ingerencje techniczne lub rozkręcanie Produktu przez Klienta lub osoby trzecie, które nie zostały autoryzowane przez Sprzedawcę, skutkują utratą gwarancji.

 

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Klient będący Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania terminu wystarczy wypełnienie i przesłanie formularza on-line dostępnego tutaj.

  2. Procedura zwrotu Produktu przebiega następująco:

    • Klient wypełnia formularz odstąpienia od umowy,

    • otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia,

    • potwierdzenie to należy wydrukować i dołączyć do paczki ze zwracanym Produktem,

    • Produkt należy odesłać dopiero po otrzymaniu wiadomości zwrotnej z serwisu lub wyraźnym potwierdzeniu procedury zwrotu.

  3. W przypadku odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Klient ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

  4. Zwrot Produktu należy dokonać na adres:

    ul. Czerniejewska 11, 62-300 Września.

  5. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

  6. Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności, chyba że Klient wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, niewiążący się dla niego z dodatkowymi kosztami. Zwrot środków nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  7. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów wynikających z tej różnicy.

  8. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

  9. Klient odstępujący od umowy ponosi bezpośrednie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.

  10. Termin czternastodniowy na odstąpienie od umowy liczony jest od dnia objęcia Produktu w posiadanie przez Klienta (lub osobę trzecią wskazaną przez Klienta), a w przypadku usług – od dnia zawarcia umowy.

  11. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

  12. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje w przypadku:

    1. Produktów wykonanych według specyfikacji Konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

    2. Produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względów zdrowotnych lub higienicznych,

    3. Produktów, które po dostarczeniu zostały nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

    4. usług, które zostały w pełni wykonane za zgodą Klienta, z jednoczesnym poinformowaniem o utracie prawa do odstąpienia,

    5. Produktów szybko psujących się lub o krótkim terminie przydatności do użycia.

 

 

Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy:

 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 10 Regulaminu, w przypadkach:

  • gdy przedmiotem świadczenia są rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą być zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, np. słuchawki douszne i dokanałowe po otwarciu ich opakowania,

  • gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

  • gdy przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

  • w przypadku wykonania w pełni usługi za wyraźną zgodą Konsumenta, przed rozpoczęciem której został poinformowany, że po jej wykonaniu utraci prawo odstąpienia od umowy.

 

 

Formularze reklamacyjne i odstąpienia od umowy

 

Wypełnij formularz zwrotu online tutaj.

Wypełnij formularz reklamacji online tutaj.