• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

Koszyk

Zwroty i reklamacje

REKLAMACJA PRODUKTU

 

Reklamacja z tytułu gwarancji

 

  • Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

  • Okres gwarancji różni się w zależności od Produktu, wynosi od 12 do 120 miesięcy i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta.

  • Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest karta gwarancyjna lub dowód zakupu.

  • Gwarancja nie wyłącza uprawnień Konsumenta oraz podmiotów, o których mowa w § 10 Regulaminu, wynikających z rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, określonych w Kodeksie cywilnym.

Prosimy o wypełnienie i dołączenie do przesyłki Karty zgłoszenia reklamacyjnego, do pobrania tutaj lub do wypełnienia i zgłoszenia online dostępnego tutaj.

 

 

Reklamacja z tytułu rękojmi

 

  • Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.

  • Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: serwis@tonsilproducent.pl lub pisemnie na adres: TONSIL - REKLAMACJE/ZWROTY, ul. Czerniejewska 11, 62-300 Września.

  • W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

  • Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: TONSIL - REKLAMACJE/ZWROTY, ul. Czerniejewska 11, 62-300 Września.

  • Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.

  • W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.

  • Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku, np. wiadomość mailowa lub SMS.

 

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  • Klient będący Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.

  • W razie odstąpienia od umowy, Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, mają obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni.

  • Zwrot Produktu należy dokonać na adres: ul. Czerniejewska 11, 62-300 Września.

  • Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu oraz kosztów jego dostawy w terminie 14 dni od otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania.

  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z jego użytkowania wykraczającego poza konieczny zakres do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

 

 

Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy:

 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 10 Regulaminu, w przypadkach:

  • gdy przedmiotem świadczenia są rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą być zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, np. słuchawki douszne i dokanałowe po otwarciu ich opakowania,

  • gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

  • gdy przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

  • w przypadku wykonania w pełni usługi za wyraźną zgodą Konsumenta, przed rozpoczęciem której został poinformowany, że po jej wykonaniu utraci prawo odstąpienia od umowy.

 

 

Formularze reklamacyjne i odstąpienia od umowy

 

Wypełnij zgłoszenie online dostępne tutaj.

Pobierz formularz do druku tutaj.