Zwroty i reklamacje
REKLAMACJA PRODUKTU
Reklamacja z tytułu rękojmi.
-
Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie podlegają rękojmi za wady fizyczne i prawne, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r.
-
Reklamacje z tytułu rękojmi można składać za pośrednictwem formularza on-line dostępnego tutaj lub mailowo na adres: serwis@tonsilproducent.pl. Dla sprawnej obsługi rekomendujemy skorzystanie z formularza online.
-
Po wypełnieniu formularza prosimy o zaczekanie na kontakt z serwisu przed wysyłką reklamowanego Produktu.
-
Zastrzegamy sobie prawo do udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania.
-
Zgłoszenia reklamacyjne przesyłane za pośrednictwem wiadomości SMS nie będą rozpatrywane.
-
Brak odpowiedzi Sprzedawcy w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego jest równoznaczny z uznaniem reklamacji.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i ewentualnej wymiany Produktu na wolny od wad.
Reklamacja z tytułu gwarancji.
-
Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Okres gwarancji różni się w zależności od Produktu, wynosi od 12 do 120 miesięcy i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta.
-
Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest karta gwarancyjna lub dowód zakupu.
-
Gwarancja nie wyłącza uprawnień Konsumenta oraz podmiotów, o których mowa w § 10 Regulaminu, wynikających z rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, określonych w Kodeksie cywilnym.
-
Reklamacje należy składać za pośrednictwem formularza on-line dostępnego tutaj. Po wypełnieniu formularza prosimy o zaczekanie na kontakt z serwisu przed wysyłką reklamowanego Produktu.
-
Zastrzegamy sobie prawo do udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania.
-
Zgłoszenia reklamacyjne przesyłane za pośrednictwem wiadomości SMS nie będą rozpatrywane.
-
Samodzielne naprawy, modyfikacje, ingerencje techniczne lub rozkręcanie Produktu przez Klienta lub osoby trzecie, które nie zostały autoryzowane przez Sprzedawcę, skutkują utratą gwarancji.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
-
Klient będący Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania terminu wystarczy wypełnienie i przesłanie formularza on-line dostępnego tutaj.
-
Procedura zwrotu Produktu przebiega następująco:
-
Klient wypełnia formularz odstąpienia od umowy,
-
otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia,
-
potwierdzenie to należy wydrukować i dołączyć do paczki ze zwracanym Produktem,
-
Produkt należy odesłać dopiero po otrzymaniu wiadomości zwrotnej z serwisu lub wyraźnym potwierdzeniu procedury zwrotu.
-
-
W przypadku odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Klient ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
-
Zwrot Produktu należy dokonać na adres:
ul. Czerniejewska 11, 62-300 Września.
-
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
-
Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności, chyba że Klient wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, niewiążący się dla niego z dodatkowymi kosztami. Zwrot środków nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
-
Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów wynikających z tej różnicy.
-
Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
-
Klient odstępujący od umowy ponosi bezpośrednie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
-
Termin czternastodniowy na odstąpienie od umowy liczony jest od dnia objęcia Produktu w posiadanie przez Klienta (lub osobę trzecią wskazaną przez Klienta), a w przypadku usług – od dnia zawarcia umowy.
-
Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
-
Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje w przypadku:
-
-
Produktów wykonanych według specyfikacji Konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
-
Produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względów zdrowotnych lub higienicznych,
-
Produktów, które po dostarczeniu zostały nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
-
usług, które zostały w pełni wykonane za zgodą Klienta, z jednoczesnym poinformowaniem o utracie prawa do odstąpienia,
-
Produktów szybko psujących się lub o krótkim terminie przydatności do użycia.
-
Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 10 Regulaminu, w przypadkach:
-
gdy przedmiotem świadczenia są rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą być zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, np. słuchawki douszne i dokanałowe po otwarciu ich opakowania,
-
gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
-
gdy przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
-
w przypadku wykonania w pełni usługi za wyraźną zgodą Konsumenta, przed rozpoczęciem której został poinformowany, że po jej wykonaniu utraci prawo odstąpienia od umowy.
Formularze reklamacyjne i odstąpienia od umowy
Wypełnij formularz zwrotu online tutaj.
Wypełnij formularz reklamacji online tutaj.